üst kısım 728*90

[gundem][slider][#fc0000]

4 Temmuz 2015 KPSS 2. Oturum (Öğleden Sonra) Eğitim Bilimleri Soru ve Cevapları

KPSS maratonu başlıyor. Adaylar 4 Temmuz ve 5 Temmuz tarihlerinde sabah ve öğleden sonra oturumlarıyla birlikte KPSS stresine son noktayı koyacaklar. Kpss soru ve cevapları hakkında detaylar haberimizde. Kpss soru ve cevapları ile ilgili yorumlar, kpss zor muydu kolay mıydı?

KPSS bugün yapılacak olan Genel Kültür testiyle başladı. 4 Temmuz 2015 Cumartesi günü sabah oturumunda adaylar ilk olarak Genel Kültür ve Genel Yetenek testlerini cevaplandırdılar. 4 Temmuz Cumartesi günü KPSS 2. oturum (Öğleden sonra) yapıldı. Öğleden sonra oturumu saat 14.00'da başladı ve adaylara 100  dakika süre verildi. 4 Temmuz 1. oturumda adaylara 80 Eğitim Bilimleri sorusu soruldu.

4 Temmuz 2015 KPSS 2. Oturum (Öğleden Sonra) 

Eğitim Bilimleri - 80 Soru


Süre:100 dk.

KPSS 4 Temmuz Eğitim Bilimleri soru ve cevapları ne zaman açıklanacak? KPSS 4 Temmuz Eğitim Bilimleri yorumları, sorular zor muydu kolay mıydı?

KPSS 4 Temmuz Eğitim Bilimleri soru ve cevapları açıklandığı zaman sitemizde yayınlanacaktır. Soru ve cevapların ne zaman yayınlanacağı henüz belli değil.

4 Temmuz 2015 KPSS Yorumları 

4 Temmuz 2015 KPSS 1. Oturum (SABAH)
<<Eğitim Bilimleri Soru ve Cevapları>>


4 Temmuz 2015 KPSS 2. Oturum (Öğleden Sonra) Eğitim Bilimleri Soru ve Cevapları Reviewed by Admin on 02:22 Rating: 5

1 yorum:

Tüm Hakkı Saklıdır Haberler-15 © 2016
Tasarım GFXFree.Net

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.