üst kısım 728*90

[gundem][slider][#fc0000]

İşte Benim Stilim Brincisi Belli Oldu.


3 NİSAN
İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ KİM OLDU 

 3 nisan işte benim stilim final gecesinde sms oylaması sonucunda Türkiye'nin en tarz kadını ve büyük ödülün sahibi belli oldu... İşte Benim Stilim birincisi kim oldu, işte detaylar...

İşte Benim Stilim yarışmasının final gecesi 3 nisan 2015 cuma akşamı yayınlandı. Finale kalan beş yarışmacıdan dört yarışmacısı finalde sms oylamasına kaldı.

3 NİSAN İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ 

EMEL ÖZKIZILTAŞ

İşte Benim Stilim 3 Nisan 2014 final bölümünde sahneye İlbilge Uzun, Nazlı Hamarat, Emel Özkızıltaş, Zeynep Öztürk ve Çiğdem Çelik çıktı. Finalde elenen ilk isim İlbilge Uzun oldu. Jüriden en az puanı alan Nazlı Hamarat ile yarışmacıların belirlediği İlbilge Uzun elemeye çıktı ve jüri tarafından İlbilge Uzun elendi. Nazlı Hamarat, Emel Özkızıltaş, Zeynep Öztürk ve Çiğdem Çelik SMS oylamasına çıktı...

İŞTE BENİM STİLİM BİRİNCİSİ

EMEL ÖZKIZILTAŞ

  

iste benim stilim birincisi kim, iste benim stilim sampiyonu kim oldu, 3 nisan iste benim stilimi kim kazandi, 3 nisan iste benim stilim final birinci kim, bu tarz benim birincisi kim 3 nisan 2015, tv8 iste benim stilim 1.kim oldu 3 nisan,
İşte Benim Stilim Brincisi Belli Oldu. Reviewed by Admin on 01:53 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakkı Saklıdır Haberler-15 © 2016
Tasarım GFXFree.Net

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.