üst kısım 728*90

[gundem][slider][#fc0000]

2020-2021 Anasınıfı Kayıtları Ne Zaman Başlıyor? Anaokulu Kayıt İçin Gerekli Belgeler Nelerdir?

2020-2021 Anaokulu Kayıtları Ne Zaman Başlıyor?

2020-2021 eğitim öğretim yılı için ana sınıfı kayıtları başlıyor. 11 Haziran 2020 Cuma günü okulların kapanmasıyla birlikte okula yeni başlayacak öğrencilerin velileri için kayıt maratonu başlıyor. 2020-2021 eğitim öğretim yılı 14 Eylül 2020 Pazartesi Günü başlayacak. Önümüzdeki yıl Ana sınıfına kayıt yaptıracak olan öğrenciler için kayıt işlemleri şimdiden başlıyor. Kayıt İşlemleri başladı. Çocuğunuzu en yakın anasınıfına gidip kayıt ettirebilirsiniz.

2020-2021 eğitim öğretim yılında ana sınıfına gidecek olan öğrenciler için kayıtlar 19 Haziran 2020 Cuma günü okulların kapanmasıyla başlıyor. 22 Haziran 2020 Pazartesi gününden itibaren adres bilgilerinize göre en yakın okula giderek müracaatta bulunan velilerin öğrencileri ana sınıfına kaydedilecektir.

Ana sınıfı kayıtları okulların kontenjanları kısıtlı olduğu için hemen doluyor. Bu yüzden ana sınıfına kayıt yaptıracak velilerin elini çabuk tutması gerekiyor. Her ne kadar benim adresime göre çocuğumun kaydı okulda çıkıyor, Eylül ayında yaptırırım, derseniz yanılırsınız. Zira kayıtlar hemen doluyor. Haziran ayında hemen ana sınıfı kaydınızı yaptırın.



2020-2021 ANA SINIFI HANGİ OKULA KAYIT YAPILDIĞINI ÖĞRENMEK İÇİN TIKLAYINIZ...




ANASINIFI KAYITLARI NE ZAMAN BAŞLIYOR?

Ana sınıfı kayıtları Haziran ayının 3. haftası başlıyor. Genellikle okullar kapandıktan sonra başlayan kayıt işlemleri bu yıl da 19 Haziran'da okulların kapanmasıyla 22 Haziran 2020 Pazartesi günü başlayacaktır. Ana sınıfına kayıt yaptıracak velilerin 22 Haziran tarihinden itibaren adrese dayalı olarak en yakındaki okula gidip ana sınıfına kayıt yaptırmak için ön kayıt yaptırmaları gerekiyor. Okullar önce ön kayıt alıp, gerekli evrakları inceledikten sonra kesin kayıta başlıyorlar. Ayrıca kontenjanlar da kısıtlı olduğu için acele etmek gerekiyor.

ANASINIFI KESİN KAYITLAR NE ZAMAN?
Ana sınıfı kesin kayıt tarihleri henüz belli değil, ancak genellikle Temmuz ayının ortalarında başlıyor. Ana sınıfına kayıt yaptırmak istediğiniz okula önce ön kayıt yaptırıyorsunuz. Daha sonra Temmuz ayının ortalarında kesin kayıtlar başladığı zaman ana sınıfına kesin kaydınızı yaptırabilirsiniz. Detaylar için en yakınınızda bulunan okula başvuru yaparak gerekli bilgiyi alabilirsiniz.

2020 ANA SINIFINA KAYIT YAŞI KAÇ?
Ana sınıfına kayıt için çocuğunuzun 48-66 ay arasında olması gerekiyor. 2020 yılında ana sınıfına kayıt olacak olan çocuklar 48-66 aylık çocuklar olacaktır. Eylül 2020 itibariyle 48 ayını dolduran ve 66 ayını geçmeyen çocuklar ana sınıfına kayıt yaptırabilecektir.

BU YIL ANASINIFINA KAÇ DOĞUMLULAR KAYIT YAPTIRACAK?
2020-2021 eğitim öğretim yılı için ana sınıfına 2015 Mart ayı ile 2016 Eylül ayı arasında doğan çocuklar kayıt yaptırabilecektir.

2020 ANASINIFI KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER
Bu sene ana sınıfına başlayacak olan öğrenciler için ön kayıtta öğrenci velilerinden istenen belgeler aşağıdaki gibidir.

Ana sınıfı, Anaokulu Ön Kayıt için Gerekli Olan Belgeler:
  • Öğrenci Nüfus Cüzdanı aslı ve Fotokopisi
  • Öğrenci Velisi Nüfus Cüzdanı aslı ve Fotokopisi
  • Nüfus Kayıt Örneği
  • Öğrenci Fotoğrafı
  • Aşı karnesi
  • Ana sınıfı Ön Kayıt Başvuru Formu (Okuldan Verilecek)
  • Kırtasiye malzemeleri
2020 ANA SINIFI KAYIT ÜCRETİ VE AİDATLARI
Ana sınıfı ücretleri ne kadar, 2020 ana sınıfı ücreti tam gün ve yarım gün ücreti kaç tl?
Ana sınıfı kayıtlarında genellikle kayıt ücreti alınmaz fakat devlet okullarında okulların daha iyi hale getirilebilmesi için gönüllü bağış alınabilir. Bunun dışında ana sınıfları zorunlu olmadığı için kaymakamlık tarafından yemekli ve yemeksiz olarak her yıl bir ücret belirlenir. Bu sene ana sınıfı aylık aidatları yemeksiz taban fiyatı 210 TL civarında olması bekleniyor. Tabi okulun durumuna göre bu fiyat değişebilir. Ayrıca yemekli okullarda  250 TL den başlayacaktır...Bu fiyatlar henüz kesin değil...

2020 ana sınıfı yaşı, 2020 ana sınıfı kayıt kaç doğumlular, ana sınıfı kayıtları ne zaman 2020, anaokulu kayıtları ne zaman 2020, bu sene ana sınıfına kaç aylıklar alınacak, istanbul ana sınıfları 2020, ana sınıfı tam gün mü, ana sınıfı kayıt ücreti, ana sınıfı aylık ne kadar, 2020 ana sınıfı kayıt ücretleri, 2020 devlet anaokulu öğlenci kayıt ücreti, anaokulu tam gün ücreti, 2020 okul öncesi kayıtları, Ana sınıfı için neler gerekir, doğum ayı ve yılına göre ana sınıfına kayıt 2020, Ana sınıfı kaç aylık öğrenciler kayıt yaptırabilir, 2020 2021 ana sınıfı kayıtları ne zaman başlıyor? 
anaokulu kayıt sorgulama, anasınıfı kayıt yaşı, devlet anaokulu ücretleri, devlet okulu anasınıfı kayıt ücretleri, anaokulu yaşı kaç olmalı, 2020-2021 okula başlama yaşı, anaokulu kayıtları ne zaman başlıyor 2020, 2020 anaokulu kayıtları.
2020-2021 Anasınıfı Kayıtları Ne Zaman Başlıyor? Anaokulu Kayıt İçin Gerekli Belgeler Nelerdir? Reviewed by Admin on 00:00 Rating: 5

114 yorum:

  1. Paran varsa gel yani garibanın çocuğu ne yapsin okulları resmen isletme gibi kullanıyorlar yazık

    YanıtlaSil
  2. devlet bıze destek cıkacagınaa bız devlete destek cıkıyozzzzz acıkcasıııı

    YanıtlaSil
  3. Ne kayıt parası yav bok veririm okadar vergi veriyorum zaten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşım ağzını bozmaya gerek yok. Anasınıfı zaten zorunlu değil. Çocuğunun geleceğini düşünüyorsan verirsin. Zorunlu olmadığı için de öğretmen dışındaki giderler devlet tarafından karşılanmıyor. Ufacık çocukların temizlik, beslenme, kırtasiye ihtiyacını okul idarecileri cebinden mi karşılayacak. Ayrıca öğretmen'e yardımcı personel tutuluyor. Bu personelin maaş ve sigortası ödenecek. Yardımcı personel çocukların tuvalet, temizlik ve beslenme işlerinde görevlendiriliyor. Öğretmen eğitim-öğretim işleriyle ilgileniyor. Sana kimse zorla çocuğunu anasınıfına vereceksin demiyor. İşine gelirse verirsin, gelmiyorsa vermezsin.

      Sil
    2. Ne kadar vergi veriyorsun allah aşkına. Sıgaraya aylık 300 tl verirsin.içkiye gezmeye para bulursun.çocuģunaasraf olunca gözunde buyumesin.yakın zamana kadar yoktu. Herkez ister ücretsi olmasını ama şuanki koşullar mümkün mü

      Sil
    3. Ne kadar vergi veriyorsun allah aşkına. Sıgaraya aylık 300 tl verirsin.içkiye gezmeye para bulursun.çocuģunaasraf olunca gözunde buyumesin.yakın zamana kadar yoktu. Herkez ister ücretsi olmasını ama şuanki koşullar mümkün mü

      Sil
    4. Suriyelilere heryer veles vergi yok ustune devlet yardm yapiyor ama bizim turk vatandasina hersey para ah ulan uyuyun uyuyun koyun milletimiz bizim herseye eyw

      Sil
    5. MESELE PARA DEGİL DEVLET COCUKLARI DEVLET OKULLARINDA PARASIZ OKUTMAK ZORUNDA(42 MADDE)BİR OGRETMENE YAKISMAYAN LAF EGER ISTEMIYORSAN ANA OKULUNA GONDERME NASIL BIR EGITIMCI ZIHNIYETINE SAHIPSINIZ ! EGER PARA MECBURIYETI VARSA NEDEN OKUL AILE BIRLIGINDEN ONAY CIKARTIYORSUNUZ ? NEDEN KAYMAKAMLIKTAN UCRET KOMISYONUNDAN CIKARTILIYOR. BURASI OKUL MU ? TİCARETHANE Mİ ?

      Sil
    6. Adsiz yazan GERİZEKALI.devlet karsilamiyormusda ,istersen yazdir istersen yazdirma diyen lavuk.Devlet ne işe yarıyor, devlet karsilayacak.her cocukda egitime gidecek.egitime de gidilmesse senin gibi mallar ortada dolaşıyor

      Sil
  4. Mülteci olarak yaşamak lazım bu memlekette bizlerden daha çok ayrıcalık lılar malesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Para alınması cok sacmalık insafiyetlerine kalmış inanki

      Sil
  5. Mülteci olarak yaşamak lazım bu memlekette bizlerden daha çok ayrıcalık lılar malesef

    YanıtlaSil
  6. xxxx (isim vermeyim şimdi )okulunun anasınıf kayıtı yapılması
    1-.)için 450'tl bankaya para yatırılcak,
    2-)2 top A-4 kağıt alıncak
    bana mantıksız ve yanlış geliyor eğer bu konu hakkında bilginiz varsa bilgi veriniz bu parayı vermek ne kadar doğru(şart) ve ben bu paraların bütün velilerden alındığını düşünmemektedeyim. m.yardımcısı,müdür eşi dost akrabalarından para istemediğini düşünüyorum.
    lütfen bilgi veriniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden 150 tl istenildi. 2 aylıkmış.Şuan en azından

      Sil
    2. aynen katılıyorum 450 kayıt parası 2 top A4 bunun dışında kırtasiye malzemeleri var herşey çocuklarımız için ama asgari ücretle istanbul gibi bir yerde ev Kira devlet bunu düşünmüyor ancak suriyeliye yedirsinler

      Sil
  7. Ya neki 500 olsa ne yazar hep devlet hep devlet ....hiç emekten okulun sizin bilmediğiniz zor durumlarından haberiniz yok güvenlik hizmetli yetmeyince kim ödüyo maaşları sanoyorsunuz cocuğunuz 1sene oradaa eğitim görecek cokmu....bırak bunu yılda 60tl yı bile vermiyorlar cocuğu okulda her yeri kırıp dokuyo 8 sene boyunca o okulda evden cok zaman geciriyor olmasıma rağmen...ama bişey olunca cocuklarınıza yok müdür yok öğretmen yok güvenlik yok tuvalerlee pis ne istionuz aç ayı oymarmı kardeşim yat yat nereye kadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar devletin anaokulu beğenmeyen varsa gitsin özele versin. aylık 800-1.000 arasında ödeme yapsın.

      Sil
    2. ne ayaksın la sen, bu bağışlar senin cebine mi giriyor da bu kadar anırıyorsun, maaşlar yetmeyince kim ödüyor? sen mi? görende 60 tl yi alamayınca okul batıyorda son anda sen kurtarıyorsun sanır. sömürüyorsunuz okulları ama hala ağlıyorsunuz. o paralardan haksız yere cebinize 3 kuruş bile giriyorsa haram olsun hepsi.

      Sil
    3. Sende devlet kurumundansin galiba iyi savundun anaokulunu ?suriyelilere aylik maas veriliyor pttden dukkan kiralarinin yarisini devlet karsiliyor vergi yok kaca hersey satiyorlar sigara icki bizim evlatlarimiz turk oglu turk vatandasi bize niye 300tl 400tl ana okullari? S.gitsinler memleketlerine suriye picleri memleketini birakip kacanlar bu memlette isi ne hee bana savunmayin devlet kurumlarini

      Sil
    4. aq agzı olan konusuyor lavuk para vermek degıl devlet okuluna vermek zor gelıyor adamın durumu olsa zaten özele verır adam gıbı egıtımı etkılıgı olur
      bırıde yazmıs sıgaraya 300 verır okula gelınce gozu acılır dıye benım sıgaraya verdıgım 300 tl nın acaba kac tl sı sıgaraya gıdıyor kac lırası devletın cebıne gıdıyor salak salak konusmayın devletın verdıgı hızmet parayla olduktan sonra vergı nıye verıyoruz dallama

      Sil
  8. Birsey sorucam benim 2012 kizim busene 2011 aliyoruz diyolar bu nasil birsey ya sonra 2012 5eylulde gelin dio kayit yapiyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızım 2012 ocak doğumlu. Bugün kaydını yaptı okul idaresi

      Sil
    2. Yukarıdaki açıklamayı okursanız anlarsınız. 2011 Mart ayından-2012 Eylül ayı arası doğan çocuklar kayıt yaptırabilir. Yani 2011'in 3.4.5.6.7.8.9.10.11.12. 2012'nin 1.2.3.4.5.6.7.8.9.aylarında doğan çocuklar kayıt yapılıyor.

      Sil
  9. Birsey sorucam benim 2012 kizim busene 2011 aliyoruz diyolar bu nasil birsey ya sonra 2012 5eylulde gelin dio kayit yapiyoruz

    YanıtlaSil
  10. Sacmaliktan başka birsey degil ben mudure minimum neyse onu vereyim hocam diyorum adam hic vermek istemiyordaniz gidin fakirlik kagifi alin diyor benden 500 istedi bir gun sonra komsumdan 200 birde bana simdi baskalarinin hakkina gireriz o zaman dedi benim hakkima girmedimi bu yaratik

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz vatandaşlar bir birimize hakaret ederek kültürümüzü ve hoş görümüzü yitirmiyelim devletimizin yani bizlerin okulları kesinlikle tüm gider leri tabiyatiyle devlet vermesi gerek düşünün devletimizin gücünü heryere yardım götürüyoruz birimlerde enlüxs araçlar kulanıyoruz okullarımıza da hayli ödenek verilebilir

      Sil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. ARKADAŞLAR;
    MUHTARINIZDAN DURUMU YOKTUR BELGESİ ALIP OKUL YÖNETİMİNE VERDİĞİNİZ TAKTİRDE SİZDEN OKUL HAYATI BOYUNCA PARA TALEP EDEMİYORLAR BİLGİNİZE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  14. Okul degil ticarethane işletiyorlar devleti bile dinlemiyorlar

    YanıtlaSil
  15. Benim 2011 doğumlu kızım busene anasınıfına gitmesi gerekiyordu okul evimizin karşısı eylülde kayıt başlıyo diye biliyoduk.okula gittiğimde kontenjan doldu alamıyoruz okula dediler tek öğretmen tek sınıf diyolar bu nasıl eğitim sistemi bizi özel okullara yönlendiriyorlar özel okula gönderecek imkanım yok.şimdi soruyorum size koskoca millieğitimin ikinci bir sınıf açacak imkanı yokmu bu kadar mağdur olan aile ve çocuklar ne yapacak.

    YanıtlaSil
  16. Benim 2011 doğumlu kızım busene anasınıfına gitmesi gerekiyordu okul evimizin karşısı eylülde kayıt başlıyo diye biliyoduk.okula gittiğimde kontenjan doldu alamıyoruz okula dediler tek öğretmen tek sınıf diyolar bu nasıl eğitim sistemi bizi özel okullara yönlendiriyorlar özel okula gönderecek imkanım yok.şimdi soruyorum size koskoca millieğitimin ikinci bir sınıf açacak imkanı yokmu bu kadar mağdur olan aile ve çocuklar ne yapacak.

    YanıtlaSil
  17. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Benim adresim tutmuyor diye anasınıfı kayıt için 2000 TL bağış ve 500 TL kayıt parası istediler bağış 250 tl veriyim dedim m,yardimcisı kabul etmedi adres değişikliği yap dediler yaptım bugün gittim kontenjan dolu diyorlar 1hafta önce gittiğimde 2000 TL verseydim adrese bakmadan alacaklardı ve biz de bağış istenmez kesinlikle diye yalancı durumuna düşürdüler.bütün okulların kontenjanı doldu şuan ne yapcam bilmiyorum

    YanıtlaSil
  20. Benim adresim tutmuyor diye anasınıfı kayıt için 2000 TL bağış ve 500 TL kayıt parası istediler bağış 250 tl veriyim dedim m,yardimcisı kabul etmedi adres değişikliği yap dediler yaptım bugün gittim kontenjan dolu diyorlar 1hafta önce gittiğimde 2000 TL verseydim adrese bakmadan alacaklardı ve biz de bağış istenmez kesinlikle diye yalancı durumuna düşürdüler.bütün okulların kontenjanı doldu şuan ne yapcam bilmiyorum

    YanıtlaSil
  21. her sene kayıt ve bağış adı altında bir çok para isteniyor okul yönetimini denetleyen kimse yokmu

    YanıtlaSil
  22. benim kızım 2012 ağustos doğumlu, gittim hemen kayıt yaptılar. aylık 85 tl ücreti var, sadece eylül ayı parasını bankaya yatırmamızı istediler, kayıt parası istenmedi. bende gittim 150 tl yatırdım, sonuç olarak orda okula gidecek ve öğrencilerin birsürü gideri olucak. devlet sizin çocuğunuzu bedavamı okutacak. 85 tl nereye vermiyorsunuzki... özel kreşlere aylık 800 tl vermeyi bilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ii b.k yedin, varda veriyorsun, belkide yokta kocanın parasını veriyorsun. o paraya ihtiyacın olsa sende dert yanmazmıydın o zaman bakalım

      Sil
    2. Devlet bizim çoçuğumuzu bedava okutmayacak.suryaninin,pydnin,korkak ve alçak sıgınmacıların yagmacıların onun bunun çocuklarını okutacakki.isyan edip biz yıkalım başlarına geçirelim diye.vatandaşından çalıp kimlere bonkör.kör!

      Sil
    3. Ulan nasi insansiniz durumun musaitmiski verdim diyorsun parasi olmayan napacak yatacak yeriniz yatacak

      Sil
  23. Zorunlu bağış diye bişey olamaz isteyen bağış yapar istemeyen yapmaz ama suna denk geldim anasınıfı öğretmenlerinin kendi aralarında ki konuşması aynen şöyle yine paralar yatacak hesaba keriz parası yiyeceğiz yengem kendi si konusurlarken denk gelmiş ve bize anlatti tovbeler olsun ki bağış yapmam ha çocuğum için ne gerekiyorsa kendim alırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende yengenin yalancısısın değil mi yalancı. Anasınıfı ücreti zorunludur fakirlik kağıdı dışında. Hesaba yatan para zaten anasınıfı ihtiyaçları için kullanılır

      Sil
  24. 3 çocuk yap diyorlarda 1 çocuğu nasıl büyütecez onu kara kara düşünüyoruz... destek vereceklerine, tam tersine okula destek yardım bağış vs istiyorlar tüm okullar devletten aldığını ve harcadığını şefaf şekilde sunabilir mi? toplanan bağışları belgeleriyle nerelere harcadığını? bir avuç çıkar en fazla. saygılar

    YanıtlaSil
  25. Yorumlarinizi sasirarak ve uzulerek okudum, meger nr kadar zengin ve bonkor velilerimiz varmis.devletkrrsine gidicek olan kizim elbette kirtasiye masrafini odiyecegim.fakat temizlik giderleri detarjan icin velilerden para toplanmasi cok uucu.Turkiye gibi bir ulkede 200 tl kirtasiye 200 tl temizlik alisverisi adi altinda toplanicak parayi esefle kiniyorum.Devlet kreslerinin devlet tarafindan giderlerinin karsilanmasi dogrudur.ne demek temizlikci ucreti.yorumlariniza cok sasirtici...

    YanıtlaSil
  26. İnsanları kazıklamaktan başka birşey degil.Kayıt parası zorunlu degil yazıyor ama okullarda bu para zorunlu alınıyor.Herkes sigara ve içki içmiyor.Yorum yazarken tek taraflı yazmayın.Asgari ücret alıp kira veren insanlar var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikamet ettiğin semtin devlet okulunda çocuğunu ilkokula göndermek için ne parası ödüyorsun? Asgari ücret alıp, ayfon 7 almanın hesaplarını yapanlarda var. (çocuklu)

      Sil
  27. http://islamguzelahlaktir.blogspot.com/

    Çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  28. Ya Allah askina biri bu duzene dur desin devlet okullari sürekli para istedikleri icin ikinci cocuk istemiyoruz birinin ihtiyaclarini zor karsiladigimiz icin evimiz kira degil ama borcumuz cok bizimde

    YanıtlaSil
  29. Kayıt zamanı ve kayıt yaşı
    MADDE 11 – (1) (Değişik:RG-25/6/2015-29397) Okul öncesi eğitim ve ilköğretim kurumlarında yeni kayıtlar, temmuz ayının ilk iş gününde başlar.

    YanıtlaSil
  30. Üsküdar 3. Selim İlkokulunda da Anasınıfı için 500TL kırtasiye masrafı istediler. Şikayet edeceğim. İnşallah dönüş alabilirim

    YanıtlaSil
  31. Anaokulu bu kadar külfetli olmamalı aylık ücreti vermeye razıyız ama kayıt parası neden bu kadar yüksek okulun badana boya parasını burdan karşılıyoruz diyorlar imkanım yok değince hiç almıyor devletin bundan haberi olduğunu düşünmüyorum nereye şikayet edebilirim

    YanıtlaSil
  32. iyi akşamlar hangi sokakların hangi okula bağlı olduğunu nerden oğrenebiliriz?

    YanıtlaSil
  33. Anaokulu kayit ucreti yillik 340 lira istendi benden 2 taksitle odeme yapabilecegim soylendi cok pahali deil mi yaa 3 cocugum war anaokuluna gitmesi gereken 😟

    YanıtlaSil
  34. Kiminden 500 kiminden 400 istenmiş bizden 540 TL istediler bu nasıl düzendir taksitte yapmıyolar tek seferde yatırılacak para dendi. Kıyafet ve diğer masraflarda eklenince sadece anasınıfı için ilk etapta 1000 TL yi gözden çıkarmak lazım. Maaştan kalan 404 TL yi de bozdur bozdur harca artık :(

    YanıtlaSil
  35. Ben gecen yil oglumu devlet kresine verdim. Once 200 lira kayit parasi yatirdik bankaya. Aylikta 100 lira aidati vardi. Oglum okula adapte olamadi kaydini sildirmek zorunda kaldik sadece 4 gun gitti. Okul ozaman demistiki 15 gun icerisinde cayma hakkiniz var parayi geri veriyoruz demisti. Kaydi sildirince yatirdigimiz 200 liradan sadece 100 lirasini geri odediler. Sordugumda o bagis parasiydi onu veremiyoruz dediler. Bagis diye bana sordunuzmu yatacak kayit parasi dediniz yatirdik diye itiraz ettim ama orali bile olmadilar. Bu yilda oglum 2012 dogumlu az once anasinifina kayit yaptirdik 5 top a4 kagidi ve 150 lira yatirdik bankaya. Kayit parasi diyolar ama sonradan onun adi bagis oluyor.

    YanıtlaSil
  36. Nasıl devlet okulu anlamadım 500 kırtasiye parası istiyorlar 150ayday istiyorlar bu nasıl soygundur arkadas bunun izahıyok kime şikayet edeceğiz bu nasıl bir duzen asgari ücret calisan birisi ne yapsin fırsat cıların yuzunden cocukların geleceğinden resmen oynuyorlar 3000 aylik alan insanın keyfi yerinde tabi onlara ceres parası bile etmez bu durumu bu hale getirenlerin bijdanlarında bi sorun var olmalı gerci bu ulkede herkez musluman sadece domuz eti yemezler geriye kalan her haltı yerler Allah var

    YanıtlaSil
  37. Nasıl devlet okulu anlamadım 500 kırtasiye parası istiyorlar 150ayday istiyorlar bu nasıl soygundur arkadas bunun izahıyok kime şikayet edeceğiz bu nasıl bir duzen asgari ücret calisan birisi ne yapsin fırsat cıların yuzunden cocukların geleceğinden resmen oynuyorlar 3000 aylik alan insanın keyfi yerinde tabi onlara ceres parası bile etmez bu durumu bu hale getirenlerin bijdanlarında bi sorun var olmalı gerci bu ulkede herkez musluman sadece domuz eti yemezler geriye kalan her haltı yerler Allah var

    YanıtlaSil
  38. Fakirlik kagadi alsak bu kayit parasindan kurtulamazmiyiz odemeye param yok cunki

    YanıtlaSil
  39. walla 2013 dogumlu oglum war bu sene 54 aylık tan kucukler ana sınıfı na kabul edılmıyor denıldı bızede ,bu sene cıkmış.oglum 53 aylık oluo yanı 1 ayla okula gıdemıyor mudure sordugumuzda acık acık 2,500 tl istedi yatırın bende milli eğitime dilekçe vereyim dedi dönen rakamlara inanamıyorum.

    YanıtlaSil
  40. Çocuğunu özel okula gönderenlere yıllık ücretin yüzde 25 ini karşılayan zihniyet,bize gelince kayıt parası,kağıt parası,boya parası para para para.....Daha ne deyim...

    YanıtlaSil
  41. Parasi olmayan okumasinmi ne yapalim yani yok durumum yok okumasin ozaman cocuklarimiz yardim edilmesi lazim ben tek basina nasil yapicam cocugum gidemicekmi para yoksa 😠

    YanıtlaSil
  42. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  43. Sigaraya içkiye gezmeye para bulursun demiş bir arkadaş ama 300 TL sigaraya versem 250 tlsi vergi 300 TL içki icsem 250 tlsi vergi 1000 TL gezmeye versem 800 tlsi vergi araba alırken 50000 vergi verdim her yıl 3000 TL vergi veriyorum extra gezecem diye almasın bu vergileri bak nasıl anaokulu parası ödüyorum yılda 100 bin TL harcasam devlet 75 binini vergi alıyor gelir vergisi dahil ayıp yazık günah zenginlere vergi yok dikkat et yat elmas mücevher gemi al vergi istemez merak etme

    YanıtlaSil
  44. Kardeşim ben bugün askeri ücretle çalışan biriyim benim çocuğum anaokuluna gidemeyecek mi devlet her ay 600 TL vergi kesiyor ben bu sistemi savunmanın ta insanlar ne zorluklarla mücadele ediyor demir çeliklerde haddehanelerde çalışarak para kazanıyoruz o zenginlerin ya aq gelip burada yorum yapıp yok parası olmayan gondermesin ben sizin gecmisinizi skm

    YanıtlaSil
  45. Her cocugun okuma hakki var cocuklar bizim gelecegimizdir

    YanıtlaSil
  46. Dünyanın Amerikan kısmından bir kredi almaktan dolayı çok mutluyum, kredi başvurunuz için Bay Wilson Jones'la iletişime geçmek için her şeyden önce mali yardım almanızı tavsiye ediyorum. Borçlarımı ödemek için 100.000 liralık krediye ihtiyacım vardı ve faturalarımı ödemek için kredi başvurumu için onunla temasa geçtim ve kredimi başarılı bir şekilde aldım. Krediniz için lütfen e-posta ile iletişime geçin:

    E-posta adresi: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  47. Yahu ne 80 ni 300 kayit 250 aylik istiyorlar gonderemicem 100 tl olsa ne olur sanki

    YanıtlaSil
  48. Merhaba,
    Ben şu an İstanbul şehrinde yaşayan Özgür Yılmaz'ım. Ben sadece 2 çocuk ile şu anda bir dul ve Nisan 2016 mali bir durumda sıkışmış ve Collinslenderscompany tarafından 18000TL tarafından dolandırıldıktan sonra faturalarım yeniden ödeme ve ödeme gerekiyordu. Hem özel hem de kurumsal olarak çeşitli kredi şirketlerinden borçlanmayı denedim, ancak asla başarıya ulaşamadım ve çoğu banka kredimi reddetti. Ama Tanrı'nın sahip olacağı gibi, Tanrı'nın kalbi, bana 120.000 Euro'luk bir borç veren özel bir borç veren borç verenin ardından bir adamla tanıştım ve bugün bir işletme sahibiyim ve çocuklarım şu anda iyi çalışıyor, eğer herhangi biriyle iletişime geçmeniz gerekiyorsa Sadece% 3 faiz oranı ve daha iyi geri ödeme planları ve programı ile kredi kontrolü olmayan firma, lütfen Greg Dunne (plutocreditfinancier@gmail.com) ile iletişime geçin. Bunu yapmıyorum ama şu an çok mutluyum ve insanlara onun hakkında daha fazla bilgi vermeye karar verdim ve ayrıca Tanrı'nın onu daha fazla kutsamasını istiyorum. Şirket e-postası aracılığıyla ona ulaşabilirsiniz. plutocreditfinancier@gmail.com

    YanıtlaSil
  49. ŞİMDİ GEÇERLİ OLDUĞUNDA BİR KREDİ İHTİYACINIZ VAR. ( luiscarlosfinance@outlook.com )

    Kredimiz, işletmeden kişisel kredilere ya da uzun vadeli ya da kısa vadeli koşullara ve olumlu ilgiye sahiptir. oranlar (% 2). Kredi sürecimiz garantilerle çok hızlı ve güvenilirdir. Hizmetlerimiz hakkında daha fazla bilgi için, e-posta adresimizden bizi ziyaret edin; luiscarlosfinance@outlook.com Lütfen bize ihtiyacınız olan kredi miktarını bildirin ve kredinin süresini isteyin. Sizden duymayı umuyoruz. Aşağıdaki e-posta adresine bir mesaj gönderebilirsiniz. luiscarlosfinance@outlook.com

    NOT: Tüm e-postalar şu adrese yönlendirilmelidir: luiscarlosfinance@outlook.com

    YanıtlaSil
  50. arkadaş çocuğumu devlet okuluna kaydettirmeye götürdüm mecburi anaokulu çıkmış diye. neyse gittik diyorlar ki sabah 9 öglen 1 de çıkıcak. e ben iş bakıyorum kendime ? bulursam ne olucak o çocuk oglen nasıl çıkıcak ? sadece evdeysen devlete gönderebılıyormuşsun. zaten dosya masrafı kagıt masrafı falan ılk ay baya yüklendık neyse ya çalışınca ucuz özel okul bakıcaz. asgaru ucret 1600 alıcaksam 1000 lırası gıdıcek ozele o da bır olay.

    YanıtlaSil
  51. Kimsenin kimseyi düşünmediği bir dünyada yaşıyoruz devlet devletkik yapmıyor parası olan rahat konuşuyor olmayan isyanda devlet büyüklerinin ilgilendiği bile yok yaşadığımız zaman da askeri ücretli ler fakir sayilmiyor eğitimcilerin hangisinin cocugu okul kayıt parası veriyor bir ornek varmı burda yalandan yere laf salatası yapmayın yapmayın ölsün zihniyetine devam ediliyor kamu spotu yapmışlar 1350000000ton yiyecek türkiyede israf oluyormuş lan a.g oğulları bu gram işi zeytin peynir alıyoruz siz israf etmeyin haram diyorsunuz asıl haram i siz yiyorsunuz bunun helal ligi de yok bilesiniz

    YanıtlaSil
  52. Sözde eğitime.destek var.allah belanızı versin ckcugu kaydettik başlamadan 300 lira.gitti asgari ucretli nasil yapsın anlamıyorum nasil bir zihniyettir paran varsa cocuk egitim alır yoksa sokakta buyut diyorlar resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin 300 iyi gine izmir de 540 kayıt ücreti

      Sil
  53. Kizima ana okulu cikti 4 bucuk yasinda iki gun gitti adapte olamadi surakli agliyor 320 tl yatirdik geri alabilirmiyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kızında dört yaşında üç gün gitti okula gitmek istemiyor ödediğimiz aidatı geri alabilirmiyiz

      Sil
  54. bana bi akil verirmisiniz once kiximi ana okuluna yazdirmadim bazi nedenlerden dolayi simdi yazdirmak istiyrm ama hic bi okul almiyo benim ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
  55. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  56. Mali olarak aşağı mısın? Bir kredi mi arıyorsunuz?
    Kişisel Krediler, Ticari Krediler, Öğrenci Kredileri, Taşıt Kredileri ve Kredileri sunuyoruz.
    Faturaları 8000 Dolardan 14.000.000 Dolara,% 3 Dolara
    faiz oranı. Krediler yasal ve yasal amaç için olmalıdır. Eğer ihtiyacın varsa
    finansal yardım / Krediler şu anda doğrudan bizimle iletişime geçin:
    peterheymannloanoffer@gmail.com
    Saygılarımızla,
    Bay pater L Scott.
    İletişim E-postalar: Peterheymannloanoffer@Gmail.com
    ************* ******************************************************** *****************
    NOT: SPAM FOLDERİNİZDE UYARI MESAJI OLARAK BU MESAJI GÖRÜYORSANIZ
    E-POSTA DOMAIN AĞ SAĞLAYICINIZA BAĞLI.

    YanıtlaSil
  57. Hani süper güctük daha okulların giderlerini sagliyamiyoruz

    YanıtlaSil
  58. Böbreğinizi para için satmak ister misiniz? Hastanemiz Böbrek Cerrahisi / nakli ve diğer organ tedavilerinde uzmanlaşmıştır, acil olarak O +, A + ve B + ve böbrek donörlerine pasaportu olan veya vermeyen donörlere ihtiyaç duyacağız ve size en düşük fiyatı 550,00 $ verecek . İlgilenen herhangi bir kişi nazikçe yapmalı
    e-posta yoluyla bize ulaşın: korlebuteachinghospital33@gmail.com

    YanıtlaSil
  59. MERHABA
    acilen iki böbreğe ihtiyaç duyuyor
    bugün böbreğinizi hastaneme satmaya hazırsanız.
    Böbrekiniz için size iyi bir miktar sunacak 250.000 00 $.

    iletişim e-posta linki:
    mayoclinichospital199@gmail.com, size yardımcı olmak için burada olduğum için endişelenmeyin.

    Selamlar
    Dr,Rajski Tadeusz
    hastane

    YanıtlaSil
  60. MERHABA
    acilen iki böbreğe ihtiyaç duyuyor
    bugün böbreğinizi hastaneme satmaya hazırsanız.
    Böbrekiniz için size iyi bir miktar sunacak 250.000 00 $.

    iletişim e-posta linki:
    mayoclinichospital199@gmail.com, size yardımcı olmak için burada olduğum için endişelenmeyin.

    Selamlar
    Dr,Rajski Tadeusz
    hastane

    YanıtlaSil
  61. MERHABA
    acilen iki böbreğe ihtiyaç duyuyor
    bugün böbreğinizi hastaneme satmaya hazırsanız.
    Böbrekiniz için size iyi bir miktar sunacak 250.000 00 $.

    iletişim e-posta linki:
    mayoclinichospital199@gmail.com, size yardımcı olmak için burada olduğum için endişelenmeyin.

    Selamlar
    Dr,Rajski Tadeusz
    hastane

    YanıtlaSil
  62. Yatırım kredileri, proje finansmanı ve bireylere, dünya çapındaki işletmelere finansal destek gibi her türlü krediyi sağlıyoruz. % 3 faiz oranıyla fon veriyoruz. Yedi (7) iş günü içinde borç alın.
    E-posta adresi: plutocreditfinancier@gmail.com
    Whatsapp: +18474539904

    YanıtlaSil
  63. *% 3 faizli kredi oranı sunar
    * Nakitsiz Girişimci İçin Sigorta
    * Para garantisi
    * 10,000 TL'den 100,000,000 TL'ye kadar kredi teklifi

    İyi kredi puanıyla, Credit Financier Home, bireysel veya şirket veya kooperatif derneklerine, endüstriyel ve kişisel çıkarlar için teminatlı krediler ve teminatsız krediler sunar.

    İletişim Adresi:
    WhatsApp: +15184181390
    Doğrudan posta:
    creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  64. Krediye ihtiyacın var mı? İşte finansal problemi olanlar için ve hayatlarında maddi canlanma isteyenler için bir fırsat, çok makul bir faizle kredi veriyoruz, her türlü borç borç kredisi, işletme kredisi, sağlık kredisi, ev kredisi, öğrenci veriyoruz Ülkeye maddi sıkıntıdan kurtulmak için kredi vb. Firma Adı: PLUTO KREDİ FİNANSI EVİ. Bugün bize ulaşın
    Office e-postası: plutocreditfinancier@gmail.com
    Telefon: +18474539904

    YanıtlaSil
  65. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  66. İyi günler,

    Herhangi bir maddi sıkıntı içinde misiniz? Borcunuzu temizlemek için bir krediye ihtiyacınız var mı? Maliyenizi artıracak mısınız? Onun şirketini genişletmek isteyen bir işadamı mısınız? Burada, krediniz için gerçek kahraman, güven ve etkili borç kredisi ile bağlantıya geçmeniz teşvik edilir. Hem verim, hem de devlet tarafından büyük verimliliğimiz için tanınıyorum.


    HİZMETLER DAHİL:
    * Kişisel Krediler
    * Ticari Krediler
    *
    Yenileme * Müşteri Kredileri
    * Oto Kredileri
    vb. ..

    Bize e-posta gönderin: accessloanfirm2030@gmail.com

    WhatsApp: +79265038734

    Biz sertifikalı,
    güvenilir, güvenilir, verimli, hızlı ve dinamik.

    İçtenlikle,
    Bay Scott
    Bize e-posta gönderin: accessloanfirm2030@gmail.com

    YanıtlaSil
  67. Adım Dosher memorial Hastanesi'nden Dr. Brad Hilaman, organ Cerrahisi konusunda uzmanım ve satmak isteyen insanlardan organ alımıyla ilgileniyoruz ve ABD, Malezya ve Dubia'da ama başımızın başındayız. ofisi ABD’dedir. Böbreklerinizi satmakla ilgileniyorsanız, lütfen bize geri dönmekte tereddüt etmeyin. Ve bu ilgileniyorsanız bizim e-posta: doshermemorial1@gmail.com

    E-posta: doshermemorial1@gmail.com
    Veya whatsapp: +2348101599658
    Dr. Brad Hilaman

    YanıtlaSil
  68. Bu, böbrek satmak isteyen herkese açık bir ilan, böbrek nakli ihtiyacı olan hastalarımız var, bu nedenle böbrek satmakla ilgileniyorsanız, lütfen iowalutheranhospital@gmail.com adresindeki e-posta adresimizden bizimle iletişime geçin.
    Ayrıca +1 515 882 1607 numaralı telefondan whatsapp'ı arayabilir veya bize yazabilirsiniz.

    NOT: Güvenliğiniz garanti altındadır ve hastamız, onları kurtarmak için böbrek bağışı yapmayı kabul eden herkese büyük miktarda para ödemeyi kabul etmiştir. Sizden haber almayı umuyoruz, böylece bir hayat kurtarabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  69. Merhaba,

    Finansmana ihtiyacınız var mı?
    İşletme veya kişisel kredi?
    İşinizi yeniden finanse etmek ister misiniz?

    Aylık taksitin azaltılmasında size yardımcı olabilecek saygın bir Finans Kurumu'yuz, böylece müşterilerimiz ayın sonuna kadar nefes alabilecekleri odaların yanı sıra uygun ödeme seçeneklerine de sahipler. İletişim Postası: Howardfinancialaid@yahoo.com

    Kredilerimiz azami güvenlik için iyi sigortalanmış önceliğimizdir. Geceleri uykunuzu kaybediyor musunuz, yasal bir borç verenin nasıl sağlanacağı konusunda endişeleniyor musunuz? % 4'lük düşük faiz oranına yardımcı olabiliriz. Biz güveniliriz ve detaylar kesinlikle gizlidir. Krediyi sadece% 4 faiz oranıyla sunuyoruz.

    İlgilendiğiniz kredi miktarına nasıl başlayacağınızla ilgili daha fazla bilgi için bugün bize ulaşın.

    İletişim Postası: Howardfinancialaid@yahoo.com
    Whatsapp: +1 (573) 279-4038
    Şirket adresi: West ave, hawthorne, ca.

    En iyi dileklerimle.

    YanıtlaSil
  70. Bir işletme kredisi, kişisel krediler, konut kredisi kredileri, araç kredileri, öğrenci kredileri, konsolidasyon için teminatsız krediler, proje finansmanı vb. Mi arıyorsunuz? Kredi için doğru çözümleriz! Şirketlere ve bireylere% 2 faiz oranı düşük ve uygun fiyatlı krediler sunuyoruz. Bu nedenle, acil ve güvenli bir krediyle ilgileniyorsanız. Daha fazla bilgi için, lütfen bugün bize e-posta gönderin: Via: Elegantloanfirm@hotmail.com.

    YanıtlaSil
  71. PLUTO GÜVEN KURUMUYORUZ, KREDİ ARIYORSANIZ,% 3 FAİZ ORANI KREDİ SUNUYORUZ, DAHA FAZLA BİLGİ İÇİN BİZE ULAŞIN.
    EMAIL: plutocreditfinancier@gmail.com
    Whatsapp: +1 (847) 453 9904

    YanıtlaSil
  72. biz pluto güven şirketiyiz,% 3 faiz oranında kredi sunuyoruz. kredi arıyorsanız, daha fazla bilgi için bize ulaşın.
    e-posta: plutocreditfinancier@gmail.com
    Whatsapp: +1 (847) 453 9904

    YanıtlaSil
  73. Bu Mayo Clinic'ten genel bir mesajdır ve böbrek satın almakla ilgileniyoruz, eğer bir böbrek satmak istiyorsanız, lütfen aşağıdaki e-posta adresimizden doğrudan bizimle iletişime geçin.
    mayocareclinic@gmail.com
    Not: Bu güvenli bir işlemdir ve güvenliğiniz garanti edilir.
    Daha fazla bilgi için lütfen bize bir e-posta mesajı gönderin.

    YanıtlaSil
  74. Merhaba!

    Mali desteğe mi ihtiyacınız var? dünyanın her yerinde ihtiyacı olan borçlulara her türlü krediyi veriyoruz.

    5.000 - 10.000.000 ABD Doları
    * amaç *% 3 faiz oranı
    * 1-20 yıl arasında ödeme seçeneği.
    * Aylık ve yıllık ödeme planı arasında seçim yapın.
    * Kredinin esnekliği.

    Yardım için lütfen bizimle iletişime geçin.
    E-posta: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  75. Benim adım Rusya'dan Bayan Nadia Albert, Ve ben bugün Kredi ödünç alan Bay Russ Harry'nin yardımıyla mutlu bir kadınım. Kredi arayan herkesi bu Kredi şirketine yönlendireceğim. Bana ve aileme mutluluk verdi, 2 çocuklu bekar bir anne olduğum için hayatımın her yerine başlamak için 500.000,00 dolarlık bir krediye ihtiyacım vardı. Bu dürüst ve tanrı bir kredi ile bana yardım eden adam kredi borçlandırıcıdan korktum 500.000,00 ABD Doları, düşük bir oranda. O, Tanrı'dan korkan bir adamdır, eğer krediye ihtiyacınız varsa ve krediyi geri ödeyecekseniz lütfen onunla iletişime geçin E-posta yoluyla Elegantloanfirm@hotmail.com / Whatsapp numarası + 393511617486

    YanıtlaSil
  76. Merhaba .. Benim adım Aydın Ertan ve Türkiye'nin vatandaşı, "Kredi Finansmanı Evi" adında bir kredi şirketine teşekkür etmek istiyorum. Banka tarafından kredi almaktan birkaç kez reddedildikten sonra reklamlarını aldım çevrimiçi denemeye karar verdim, çünkü bana yardım edecek kimsem yok ve neyse ki, bazı kağıt işleri imzaladıktan ve gerekli prosedürleri tamamladıktan sonra kolayca kredi aldım ve tanıklığımı çevrimiçi olarak paylaşmaya karar verdim. Benim gibi aynı durum, her tünelin sonunda ışık olması ve sorunlarının çözümünü bulmaktan vazgeçmemesi umuduyla olabilir. Ayrıca, finansal desteğe ihtiyacınız varsa onlarla iletişime geçebilir ve ayrıca bilgilerini çevrimiçi ortamda nasıl edindiğinizi anlatabilirsiniz.

    E-posta adresi: creditfinancierhome@gmail.com

    YanıtlaSil
  77. Kardeşim kimse boştan boşa yorumlarda savunucu durumda olmasın bu ülkede nin heryerinde her türden geliri olan insan var 450 500 gibi rakamlar şu anki ekomik durumlara uymuyor bu rakamları belirleyen kişi ve kişilere soralım hangisi 3000 tl maaş alıyor cevremize degil durumlara göre degerlendirelim dar gelirli olanları düşünelim

    YanıtlaSil
  78. anaokulları ne zaman açılacak?

    YanıtlaSil
  79. İyi günler ! kredi talep eden tüm değerli müşterilerimize hızlı bir bildirimde bulunmaktayız, şu anda uygun bir kredi faiz oranına sahip bir kredi planındayız.
    İletişim:

    creditcentercorp.usa@gmail.com

    YanıtlaSil
  80. Bir hafta içinde maksimum rakamlarla onlardan kredi aldığım için dünya kabulünün en iyi şey olduğunu bilmek, herkese en iyi kredi şirketi olarak önereceğim. İletişim; info_globeacceptance@aol.com

    YanıtlaSil
  81. Hepsi, Gıda süpermarket işimi farklı yerlerde kurmam için 1.000.000,00 USD tutarında bir kredi sağlamama yardımcı olan Elegant kredi firmasına teşekkürler. Son dört yıldır mali yardım arıyorum. Ama şimdi, kredi memuru Bay Russ Harry'nin tüm yardımı ile tamamen stresliyim. Bu nedenle, işini geliştirmek için fon arayan herkese yardım için bu büyük firma ile iletişime geçmesini tavsiye edeceğim ve bu gerçek ve test edilmiştir. Ona E-posta --Elegantloanfirm@Hotmail.com- veya Whats-app +393511617486 aracılığıyla ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  82. Merhaba, dünyanın her yerinden izleyiciler. Bugün dünyanın herhangi bir ATM'sinde kullanılabilecek boş bir ATM kartı alan herkes için iyi bir haber. ATM'leri hacklemek için kullanılabilecek özel programlanmış ATM kartlarımız var. ATM kartları, mağazalarda ve şubelerde ATM'lerden para çekmek veya kart çekmek için kullanılabilir. Bu kartları dünyanın her yerinden ilgilenen tüm müşterilere veriyoruz. Bir ATM kartını çekmek için günlük limit 5.000 $ ve mağaza içi harcama limiti, aradığınız kartın türüne ve ihtiyacınız olan ATM kartı sayısına (en az 5.000 AA aralığında) bağlı olarak 55.000 $ 'dır. 15 milyon ... USD SINIRSIZ THOMAS HACKER'larımız ile mali sorunlardan kaçınır, borç yöneticisi veya mali sıkıntı içinde olan kişi olmayın. Bu nedenle finansal sorunlarınıza hızlı bir şekilde çözüm bulmak için bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Mali açıdan istikrarlı olduğunuzda onur duyacağız. Sertifikalıyız ve gizliliğiniz bizim için% 100 güvenlidir. Mali sorunlarınız için endişelenmeyin. Diğer çevrimiçi bilgisayar korsanlığı hizmetlerine ihtiyacınız varsa, bunları her zaman, her yerde sunuyoruz. E-posta adresimizden bize ulaşın: thomasunlimitedhackers@gmail.com

    Merhaba
    THOMAS FREDDIE HACKER kısıtlama olmaksızın
    E-posta thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Çağrı / SMS: +1 (985) 465-8370
    Slogan: En hızlı ve en güvenilir hizmeti sunuyoruz.

    YanıtlaSil
  83. MERHABA, benim adım Rebecca Michaelson ve Avrupa'da yaşıyorum. İşte ilgilenenler için bazı güzel haberler. Bugün boş bir [ATM KARTI] karşılığında stressiz bir iletişim (THOMAS FREDDIE) kazanabilir ve bu kartlardan yararlanan şanslılardan biri olabilirsiniz. Bu PROGRAMLANMIŞ boş ATM kartı, dünyanın herhangi bir yerindeki herhangi bir ATM'de oturum açabilir. Anakartımı iyi bir İnternet Hacker'ından aldım, bu ATM kartıyla her gün insanlardan 5000 dolar toplayabilirim:
    +1 (676) 964-5156 thomasunlimitedhackers@gmail.com
    Çok fakirdim ama bu kart beni zengin ve mutlu etti. Zengin olmak ve işinize başlamak için bir şans istiyorsanız, bu anakart için başvurun, bundan çok memnunum çünkü geçen hafta benimkini aldım ve THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers'tan 240.000,00 $ almak için kullandım. Kart sadece yoksullara ve muhtaçlara yardım ediyor ve AYRICA MALİ YARDIM SUNUYOR. Sizinkini bugün THOMAS FREDDIE SINIRSIZ HACKERS'dan alın. Lütfen e-posta yoluyla thomasunlimitedhackers@gmail.com ile iletişime geçin.

    Teşekkür ederim ve tanrı seni korusun

    YanıtlaSil
  84. Merhaba!
    Nasılsın?
    Hastanem şu anda acil nakil için üç (3) Böbrek donörüne ihtiyaç duyuyor, her Böbrek vericisine toplam 550.000,00 USD tazmin edilecek. Seyahat belgelerinizden ve doğrulandıktan sonra ortaya çıkabilecek tüm masraflardan biz sorumluyuz. Sağlıklı ve sağlıklı vücut bu E-posta ile iletişime geçmelidir: dr.donaldhospital@gmail.com (dr.donaldhospital@gmail.com)
    Yalnızca ciddi bağışçılar,% 100 garantilidir.

    YanıtlaSil
  85. Krediye mi ihtiyacınız var? Her türlü krediyi %3 faiz oranıyla sunuyoruz. İlgileniyorsanız, daha fazla bilgi için bugün e-posta yoluyla bizimle iletişime geçin. WHATSAPP +1 (812) 266-9901

    YanıtlaSil
  86. Her türlü amaç için Kredi veriyoruz. Minimum 5.000,00 ila 10 milyon arasında ve %3'lük düşük bir faiz oranıyla, Kredi Vadesi: İhtiyacınız olan kredi miktarına bağlı olarak maksimum 25 yıl sunuyoruz. müşterilerin 18 yaşından büyük olması gerekmektedir. Bu kredi işlemi ciddi müşteriler için %100 garantilidir. Kredi hakkında daha fazla bilgi için lütfen e-posta yoluyla bizimle iletişime geçin: quickloan2020@hotmail.com

    YanıtlaSil
  87. Merhaba
    Finansal ihtiyaçlarınızı çözmek için acil bir krediye mi ihtiyacınız var? 5.000,00 ABD Doları ile 10.000.000.000 ABD Doları arasında değişen krediler sunuyoruz. Güvenilir, Verimli, Hızlı ve Dinamik, %100 Garantili, Türk Lirası, Euro, Sterlin ve Dolar cinsinden de kredi veriyoruz. Tüm Kredilere uygulanan Faiz oranı %2'dir. ilgileniyorsanız bize geri dönün.

    Whatsapp: +15088120454
    E-posta:(muratacarfinancialservice@gmail.com)

    teşekkürler

    YanıtlaSil
  88. Good Day am Susan Matteucci, İcra Direktörü, The Loan Fund, devam eden büyümemiz için bir kredi limiti sağlayarak şirketimize inanılmaz derecede yardımcı oldu, This Loan Fund şirketi olmasaydı ne yapardık bilmiyoruz. Bizi gerçekten kurtardılar, maddi durumunuz varsa bu şirketle (credit-suisse147@hotmail.com) aracılığıyla iletişime geçin

    YanıtlaSil

Tüm Hakkı Saklıdır Haberler-15 © 2016
Tasarım GFXFree.Net

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.