üst kısım 728*90

[gundem][slider][#fc0000]

İşte Benim Stilim Final Ne Zaman?

İşte Benim Stilim yarışma programının final tarihi belli oldu. İşte Benim Stilim Final Gecesi 3 Nisan 2015 Çarşamba akşamı Tv 8 ekranlarında olacak. 

İşte Benim Stilim Final Gecesi heyecanı başladı. İşte Benim Stilim yarışması 3 Nisan akşamı Final yapıyor. Peki İşte Benim Stilim yarışmasında finale kimler kaldı? İşte Benim Stilim kim birinci olacak?

Hafta içi her gün Tv 8 ekranlarında yayınlanan, sunuculuğunu Öykü Serter'in yaptığı, jüri koltuğunda Nur Yerlitaş, İvana Sert, Uğurkan Erez ve Kemal Doğulu'nun oturduğu İşte Benim Stilim yarışması 3 Nisan 2015 Çarşamba akşamı final gecesi ile sona eriyor. İlk sezonunda "Bu Tarz Benim" adıyla yayınlanan yarışma 2. sezonunda "İşte Benim Stilim" adıyla ekranlara geldi. 2. sezonun final gecesi ise 3 Nisan akşamı yayınlanacak.

İşte Benim Stilim yarışmasında final gecesi 3 yarışmacı SMS oylamasına çıkacak ve yarışmanın birincisi SMS oylarıyla belli olacak. İşte Benim Stilim yarışmasını kazanan yarışmacı halktan gelen SMS oylarıyla belli olacak. Ayrıca jürinin verdiği puanlar da etkili olacak. Hem jüriden iyi puan alan hem de SMS oylamasından iyi oy alan yarışmacı İşte Benim Stilim yarışmasını kazanacak.

27 Mart akşamı finale kalan isimler belli oldu. 27 Mart akşamı İşte Benim Stilim yarışmasında 5 yarışmacı finale kalmaya hak kazanmıştı. Finalde ise 2 yarışmacı elenecek ve sms oylamasına 3 yarışmacı çıkacak.

İşte Benim Stilim yarışmasında 27 Mart akşamı finale kalanlar kim?

- İlbilge Uzun
- Emel Özkızıltaş
- Zeynep Öztürk
- Nazlı Hamarat
- Çiğdem Çelik


İşte Benim Stilim Final Ne Zaman? Reviewed by Admin on 16:39 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Tüm Hakkı Saklıdır Haberler-15 © 2016
Tasarım GFXFree.Net

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.