üst kısım 728*90

[gundem][slider][#fc0000]

Hadise Yeni Klibi "YAZ GÜNÜ" Şarkı Sözleri


Hadise Yeni Klibi "YAZ GÜNÜ"

Sevilen şarkıcı Hadise yeni klibiyle hayranlarıyla buluşuyor. Hadise, "Tavsiye" albümünde yer alan "Yaz Günü" şarkısına klip çekti. 

Hadise'nin "Nerdesin Aşkım" ve "Prenses"ten sonra 3. klibini de "Yaz Günü" şarkısına çekti. Söz ve müziği Selim Siyami SÜMER'e ait olan Yaz Günü klibinin yönetmenliğini Hülya Açıkgöz yapıyor. 

Hadise, Yaz Günü klibinin çekimlerini Dominik adasında yaptı. Hadise'ye klipte model Andre Costa eşlik etti. Yaz Günü klibinde oynayan erkek oyuncu Andre Costa, klip çekimleri için Miami'den Dominik'e geldi ve Hadise'ye Yaz Günü klibinde eşlik etti. 




         HADİSE YAZ GÜNÜ ŞARKI SÖZLERİ           

Kapımı çal hadi kapımı çal
Hazır ettim ben beni
Geçir kendimden hadi hadi...
Nefesim ol hadi
Zehirlendim Zehirlendim
Turuncu bir ateş gibi sıcaksın
Aşkı kalbime tutuşturan tek sen olacaksın
Yaz günü yakar bu güneş kavurur ya
Kalbimi çalar bu deniz, tadı aşk ya
Geceye düşer yakamoz ışığında
Beni al kollarına sar bırakma
Beni al kollarına sar bırakma
Kapımı çal hadi kapımı çal
Hazır ettim ben beni
Geçir kendimden hadi hadi...
Nefesim ol hadi
Zehirlendim Zehirlendim
Turuncu bir ateş gibi sıcaksın
Aşkı kalbime tutuşturan tek sen olacaksın
Yaz günü yakar bu güneş kavurur ya
Kalbimi çalar bu deniz, tadı aşk ya
Geceye düşer yakamoz ışığında
Beni al kollarına sar bırakma
Beni al kollarına sar bırakma


Hadise, Hadise yeni klibi, hadise yaz günü, hadise yaz günü klibi, Hadise Yaz günü şarkı sözleri, Yaz Günü şarkı sözleri, Hadise şarkı sözleri, Hadise 2015, Tavsiye, Nerdesin Aşkım, Prenses,
Hadise Yeni Klibi "YAZ GÜNÜ" Şarkı Sözleri Reviewed by Admin on 17:02 Rating: 5

1 yorum:

Tüm Hakkı Saklıdır Haberler-15 © 2016
Tasarım GFXFree.Net

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.